خدمات مشتریان یکی از جنبه های مهم برای هر کسب و کار به منظور فروش محصولات و خدمات به مشتریان میباشد .

امروزه کمپین های بسیار خوبی در شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها وجود دارد ولی در کنار تبلیغات خلاقانه وموثر همیشه احتیاج به یک سرویس کارآمد خدمات مشتریان که به صورت موازی با تبلیغات و به سبب کسب رضایت مشتریان بعد از جلب نظرشان ، کار کند خیلی احساس میشود .

یک خط تلفن رایگان ، شماره تلفنی میباشد که معمولا شرکت ها در اختیار مشتریان میگذارند تا آنها بدون آنکه هزینه ای روی قبض تلفن خود داشته باشند با آن تماس بگیرند و دریافت کننده تماس هزینه تماس را پرداخت میکند . این روش سبب میشود مشتریان بابت اعلام و پیگیری مشکلات احتمالی شامل پشتیبانی هزینه تماس پرداخت نکنند و شرکت ها هم در زمینه خدمات مشتریان و جلب رضایت مشتریان قدم بردارند .

ویژگی های خط تلفن رایگان

1- خدمات مشتریان مناسب تر

خطوط تلفن رایگان به عنوان یک ابزار موثر در زمینه خدمات مشتریان کار میکنند . با این نوع شماره ها ، مشتریان شما میتوانند بدون هیچگونه مشکل و نگرانی به طور رایگان با شما در ارتباط باشند و همین ویژگی به مشتری شما نشان میدهد که شما برای او ارزش قائل میباشید حتی پس از انجام فروش . و همین موضوع ناخودآگاه انگیزه به خرید مجدد و وفاداری به کسب و کار شما میدهد . همچنین چون این تماس ها رایگان میباشد مشتریان به آسانی برای اطلاع و برطرف مشکلاتشان با شما تماس خواهند گرفت و همین موضوع به شما کمک خواهند کرد همیشه به روز باشید و گزارش دقیقی از کارکرد محصول با خدمات خود داشته باشید و بتوانید آنها را برطرف کنید .

هرچه تماس با شما آسان تر باشد ، مشتریان بهتر شما را در یاد می آورند و احتمال بیشتری دارد که شما را به دیگران معرفی کنند .

2- اعتماد و اعتبار

پروژه راه اندازی یک شماره تماس رایگان ، تصویری از همکاری مشترک با مشتریانتان میباشد . این تصویر نشان دهنده تلاش شما برای ساخت و استحکام پایه های اعتماد بین شرکت و مشتریانش میباشد . با این روش مشتریان حس اعتماد و باور بیشتری به پایداری و خدمات برنامه ریزی شده شما دارند و همچنین این امکانات از نظر روانی به مشتری حس خدمات رسانی بیشتری هم انتقال خواهد داد .

پروژه راه اندازی یک شماره تماس رایگان ، تصویری از همکاری مشترک با مشتریانتان میباشد . این تصویر نشان دهنده تلاش شما برای ساخت و استحکام پایه های اعتماد بین شرکت و مشتریانش میباشد . با این روش مشتریان حس اعتماد و باور بیشتری به پایداری و خدمات برنامه ریزی شده شما دارند و همچنین این امکانات از نظر روانی به مشتری حس خدمات رسانی بیشتری هم انتقال خواهد داد .

3- امکان جابجایی

این خطوط تلفن رایگان شما را قادر میسازد در هر زمان و مکان پاسخگوی تلفن خود باشید . این امکان ارزشمند شما را از موضوع مکان جهت رسیدگی به امور مشتریان رها خواهد ساخت و شما قادر میباشید در هر شرایطی جوابگوی تماس مشتریان خود باشید . همچنین میتوانید تماس های خود را به هر دستگاهی انتقال دهید تا جهت برقراری ارتباط احتیاج به تشکیلات اداری نداشته باشید . همچنین می توانید به آسانی محل دفتر خود را جابجا کنید و تنها با لاگین کردن در بخش مدیریت تماس به تماس های خود دسترسی داشته باشید .

4- برندسازی با خط تلفن

این خطوط تلفن این ویژگی را دارند که اسم شرکت خود را به عنوان شماره تماس در اختیار مشتریان بگذارید و این سبب خواهد شد آنها با شماره گیری یک نام خاص روی صفحه کلید تلفن خود ، اسم شرکت را هم به خوبی به یاد بسپارند .