سی آر ام ابری و تاثیر بر کسب و کارها

سی آر ام به معنی ترکیبی از استراتژی‌ های کسب‌ و کار ، نرم‌ افزارها و فرایندهایی میباشد که به ایجاد روابط پایدار بین شرکت‌ها و مشتریان کمک می‌ کنند . سیستم سی آر ام ابری یا مدیریت ارتباط با مشتری یک نگرش و بخشی از استراتژی کسب و کار یا بازاریابی میباشد و به دنبال ایجاد ، حفظ ، توسعه و تعمیق رابطه با مشتریان در طول چرخه عمر مشتری میباشد . اگر به دنبال سیستمی جهت مدیریت ارتباطات سازمان خود با مشتریان میاشید .

تعریف سی آر ام

سی آر ام مخفف “مدیریت ارتباط با مشتری” میباشد و به همه استراتژی ها ، تکنیک ها ، ابزارها و فن آوری های استفاده شده توسط شرکت ها جهت توسعه ، حفظ ، جذب و نگهداری مشتری گفته می شود .

این نرم افزار اطمینان میدهد که هر مرحله از تعامل با مشتریان به طور کارآمد انجام می شود تا سود کلی بالا رود . این نرم افزار ، داده های مشتری را از چند کانال جمع می کند . سی آر ام اطلاعات دقیق در رابط تاریخچه خرید کلی ، اطلاعات شخصی و حتی الگوی رفتار خریدار را ذخیره خواهد کرد .

کارایی نرم افزار سی آر ام

در اکثر موارد ، زمانی که مردم در رابط سی آر ام صحبت می کنند ، آن ها به یک سیستم CRM اشاره می کنند که ابزاری جهت کمک به شرکت های دارای مدیریت فروش ، بازاریابی و خدمات میباشد .

این نرم افزار به مشاغل اجازه خواهد داد تا بر روابط شرکت خود با مشتریان ، همکاران ، تأمین کنندگان و بقیه تمرکز کنند . با داشتن یک نرم افزار حرفه ای ، پیدا کردن مشتری جدید ، جلب اعتماد آن ها ، ارائه پشتیبانی واجد شرایط و ارائه خدمات اضافی و یکپارچه سازی در کل خیلی راحت تر خواهد شد .

بخش هایی که از سی آر ام سود می برند

بهترین قسمت در مورد سیستم سی آر ام این میباشد که تقریباً هر واحد سازمانی می تواند از آن استفاده کنند . از فروش و خدمات مشتری تا جذب نیرو ، بازاریابی و توسعه تجارت . نرم افزار خوب روش بهتری جهت مدیریت روابط خارجی ارائه می دهد . ذخیره همه اطلاعات مشتری در یک مکان ، ضبط مسائل مربوط به خدمات ، شناسایی فرصت های فروش و مدیریت کمپین های بازاریابی ، تنها چند قابلیت میباشد که سیستم ارتباط با مشتری از آن ها برخوردار میباشد .