صدای تلفن گویا

در مراکز تماس امروزی ، تجربه مشتری خیلی مهم میباشد و فناوری صدای تلفن گویا هم از اهمیت بالایی برخوردار میباشد . مصرف کنندگان مدرن جهت سرعت ، راحتی و انتخاب مهم میباشند و به کسب و کارهایی که این ویژگی ها را در تعاملات خدمات مشتری خود ارائه می دهند ، پاداش می دهند . برعکس ، وقتی که سازمان‌ها این انتظارات را انجام ندهند ، به خرید خواهند پرداخت . با وجود خطرات خیلی بالا ، سازمان‌ها میبایست همه راه‌هایی را جهت جلب رضایت مشتریان از جمله پیاده‌سازی نرم‌افزار مرکز تماس انجام دهند . یک تلفن گویا با طراحی خوب ، میتواند مانند یک پیشخدمت ماهر ، صمیمانه از مهمانان استقبال کند ، دلیل بازدید آنها را ارزیابی می کند و مطمئن خواهد شد که به مقصد خواهند رسید . این تعامل لحن را برای بقیه «بازدید» تعیین خواهد کرد .

تلفن گویا

تلفن گویا یک رابط خودکار میباشد که به تماس‌گیرندگان اجازه می‌دهد در اول تماس تلفنی با یک سازمان تعامل داشته باشند . دستگاه های تلفن گویا معمولاً یک صدای ضبط شده را پخش می کنند و بعد امکان دارد گزینه های منو را ارائه دهند که در آخر تماس گیرندگان را به یک کارمند یا منو هدایت می کند . خیلی از مردم تلفن گویا را به عنوان سیستمی میدانند که به آنها می گوید “جهت فروش 1 را فشار دهید ”.

تلفن های گویا معمولاً در مراکز تماس استفاده می شوند ، مکانی که آنها با توزیع کننده های تماس خودکار جهت مدیریت مسیریابی تماس ترکییب می شوند . با این حال ، استفاده از صدای تلفن گویا به مراکز تماس محدود نخواهند شد و آنها را می توان در هر نوع سازمانی که احتیاج به اطمینان از هدایت تماس های تلفنی به مقصد صحیح دارد ، استفاده کرد .

دستگاه های تلفن گویا از فناوری مدرن استفاده بسیاری کردند . از نسخه‌های اولیه برای ورودی تماس‌گیرنده استفاده می‌کردند ، به این معنی که تعاملات محدود به مواردی بود که تماس‌گیرندگان می‌توانستند با استفاده از صفحه کلید تلفن خود وارد کنند . امروزه هوش مصنوعی به تماس‌گیرندگان اجازه خواهد داد تا احتیاج های خود را به دستگاه‌های تلفن گویا که از تشخیص خودکار گفتار (ASR) استفاده می‌کنند ، بیان کنند . اضافه بر این ، کاربران گوشی های هوشمند می توانند قبل از برقراری تماس از یک تلفن گویا تصویری جهت گفتن احتیاج های خود استفاده کنند .