سرویس تلفن ثابت ابری یکی از پایه های مهم شما در حوزه کسب و کار میباشد که برقراری و همچنین حفظ روابط با مشتریان و مخاطبان شما در این سیستم اولویت قرار دارد . ارتباطات یکپارچه سازی شده و درون سازمانی از عوامل مهم در موفقیت و تاثیر گذاری در کسب و کار میباشد که میبایست به این موارد توجه داشت .
تکنولوژِی و فناوری هر روز در حال گسترش و نفوذ در همه زمینه ها و عرصه ها میباشد که باید به آن توجه ویژه ای داشت . سرویس تلفن ثابت ابری ، یکی از راهکارها و سرویس هایی میباشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بدون احتیاج به اجاره یک محل فیزیکی و صرف هزینه های بالا ، شماره تلفن ثابت ابری را در اختیار داشته و از اعتبار خیلی بالایی در کسب و کار خود برخوردار باشید.
تلفن ثابت ابری یکی از راهکارهایی میباشد که به صورت اختصاصی تاثیر زیادی کارگیری کسب و کار های کوچک و نوپا پیشنهاد می شود در کنار این موارد هم نباید از کسب و های بزرگ و سازمانی هم غافل شد . همانطور که میدانید یکی از دغدغه های اصلی کسب و کارها قطعی نابهنگام برق در ساعات اداری میباشد که می تواند ضرر زیادی به نسبت به هر کسب و کاری وارد کند .
- چگونگی نصب سرویس تلفن ثابت ابری در محل کار
شما می توانید به آسانی با صرف کمترین هزینه های ممکن برای کسب و کار خود مرکز تلفن اینترنتی را در اختیار داشته و تهیه کنید . مانند ویژگی ها و مزایای داشتن مرکز تلفن ابری یا همان سرویس تلفن ثابت ابری بدون آنکه در محل کار شما نصب شود با عنوان یک سرویس اینترنتی پایدار در اختیار صاحبان کسب و کار ها قرار بگیرد.
با داشتن این سرویس از جهت قطعی برق هیچی دغدغه ای نداشته باشید چون که سرور های اصلی شما نزد شرکت ارائه دهنده این سیستم میباشد و احتیاجی به نگرانی نسبت به قطعی برق نمیباشد . استفاده از سرویس تلفن ثابت ابری اضافه بر اعتبار بخشی به کسب و کار شما این امکان را هم برای شما فراهم می آورد تا کارمندان خود را مدیریت کنید و افرادی را هم به صورت دورکار در مجموعه خود مشغول به کار کنید . این سرویس به علت ابری بودن دیگری احتیاجی به صرف هزینه ها زیادی برای خرید تجهیزات ، استخدام نیروی متخصص IT و همچنین نگهداری و آموزش آن را ندارید .
با این تلفن ثابت هزینه های سازمانی و ارتباطی خود می توانید به آسانی تا 50 درصد کاهش دهید و تعرفه مکالمه خیلی پایین تری نسبت به گذشته داشته باشید . در این صورت سرویس مرکز تلفن ثابت ابری می تواند از طریق سیپ ترانک به شبکه مخابراتی کشور اتصال داده شود . با این سیستم به آسانی می توانید ساعاتی را که به مشکل قطعی برق برخورد کرده میباشید بدون نگرانی بگذرانید .
- امکانات سرویس تلفن ثابت ابری برای برای کسب و کار شما
سرویس تلفن ثابت ابری با یکپارچه سازی همه تماس های ورودی و خروجی شما ، به آسانی می تواند ارتباطات کسب و کار شما را مدیریت کرده و در بهبود روند کاری شما کمک زیادی انجام میدهد . در ادامه قابلیت های تلفن ثابت ابری را بررسی میکنیم . مهمترین و برترین ویژگی های این تلفن ثابت :
- قابلیت سیستم پاسخگویی خودکار ( IVR)
بهره مندی از سامانه تلفن گویا امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد و می توانید خیلی از موارد در کسب و کارها خود را در این سامانه مدیریت کنید . با داشتن تلفن گویا می توانید فهرست اتوماتیکی برای مشتریان خود را در دسترس داشته باشید .
با این این سیستم می توانید مشتریان خود را به بخش های مربوطه هدایت کنید و در ساده سازی کارهای آنها جهت جواب گویی ، رضایت آنها را کسب کنید . در مدت زمان کوتاه انها را به مشتریان وفادار خود تبدیل کنید .
همچنین می توانید به آسانی داخلی های زیاد و صف ها یانتظار تعریف کنید . در کنار آنها از فکس آنلاین ، ایجاد محدودیت هایی بر روی تماس های افراد ، انتقال آنها به بخش مربوطه و … همه را در یک پنل تحت وب داشته باشید .
- دایورت کردن تماس ها:
با داشتن تلفن ثابت ابری می توانید به آسانی تماس های خود را حتی در ساعات غیر اداری هم مدیریت کنید و تماس های از دست رفته نخواهید داشت . این سیستم این قابلیت را دارد تا در صورت احتیاج تماس ها را روی تلفن یا گوشی های موبایل دیگر انتقال داده و پاسخگوی مشتریان باشید .
- ضبط مکالمات و ذخیره سازی نامحدود:
با تلفن ثابت ابری به آسانی می توانید تماس های کاری خود را ضبط کنید و در پنل مدیریتی در دسترس داشته باشید . با این کار می توانید از جزئیات تماس ها هم مطلع باشید . در کنار همه این موارد در این پنل شماره های شخصی تماس ها از یک دیگر را مخفی کرده ، اضافه بر حفظ حریم خصوصی مشتریان شما ، از داشتن نمایندگان پشتیبانی هم مطمئن شوید .
از مواردی دیگری که می شود به آنها اشاره کرد :
- نداشتن نگرانی از قطعی اینترنت
- نداشتن نگرانی از قطعی برق
- مقرون به صرفه بودن
- نداشتن احتیاج به سخت افزبار و استخدام متخصص جهت نگهداری از تجهیزات
- ارائه گزارش ها و جزئیات هر تماس
- توسعه پذیری بالا
- یکپارچه سازی تمامی تماس ها
- تنظیم اسان