ویژگی های مدیریت مرکز تلفن ابری در کسب و کارهای کوچک با ایجاد یکپارچگی ، امکان جابجایی ، افزایش سطح پاسخگویی و کم کردن هزینه ها می تواند در پیشرفت آن ها نقش مهمی داشته باشد . شرکت ها میبایست در هر دهه مرکز تلفن خود را ارتقا دهند و به روزرسانی کنند تا شرایط ایده آلی را برای خود و مشتریان فراهم سازند .

متاسفانه برای بیشتر شرکت ها این به روزرسانی بعد از مرگ نسخه فعلی اتفاق می افتد . مزایای بسیار مرکز تلفن ابری دلایل خوبی برای انجام این ارتقا ارائه می دهد . اگر کسب و کارتان کمتر از 20 کارمند دارد ، این 4 دلیل را مورد توجه بگذارید .

  • یکپارچگی ابزارهای مدیریت مرکز تلفن ابری

تلفن های سنتی بیشتر ما را به یاد خاطرات سخت گذشته می اندازد . وقتی که از مشاغل می پرسیم که در روز چه تعداد تماس با مشتریان گرفته می شود ، می گویند : صادقانه هیچ ایده ای درباره تعداد نداریم . یکی از مزایای مدیریت مرکز تلفن ابری ایجاد و استفاده از ابزارهای ابری یکپارچه میباشد .

با استفاده از ابزارهای ابری که با یکدیگر یکپارچه شده میباشند ، می توانید داده ها را بین سیستم عامل ها به اشتراک بگذارید . این شرایط بینش خوبی رابط به اینکه اوضاع چگونه پیش می رود و همچنین در مواردی که امکان دارد احتیاج به تمرکز بر پیشرفت داشته باشید ، در اختیار شما قرار می دهد . در آخر می توانید به سوالاتی مانند اینکه چند تماس از دست رفته دارید – یا پیش از اتمام فروش باید چند تماس برقرار کنیم – جواب دهید .

  • قابلیت دورکاری از مزایای مدیریت مرکز تلفن ابری میباشد

تمام صاحبان مشاغل می دانند که تجارت حتی خارج از دفتر هم متوقف نمی شود . وقتی اوقات پرسنل مجبور به دورکاری طولانی مدت میباشند . مثل شرایط ویژه همه گیری بیماری کرونا که بیشتر شهرهای جهان را درگیر کرده و بساری از مشاغل مجبور به دورکاری می بودند . این مسئله از اصلی ترین قابلیت های مرکز تلفن ابری میباشند .

با استفاده از مزایای مدیریت مرکز تلفن ابری ، بدون توجه به اینکه در چه جایی میباشید ، می توانید تماس های شغلی خود را با تلفن همراه و لپ تاپ پاسخ دهید . این شرایط در مواردی مثل همه گیری بیماری کرونا اتفاق می افتد یا وقتی که برای مثال شرکت تصمیم می گیرد که پرسنل بک روز در هفته را در خانه کار کنند . این شرایط مناسب ترین گزینه برای تداوم تجارت میباشد .

قابلیت دورکاری از ویژگی های مدیریت مرکز تلفن ابری میباشد

  • قابلیت دورکاری از ویژگی های مدیریت مرکز تلفن ابری میباشد

تمام صاحبان مشاغل می دانند که تجارت حتی خارج از دفتر هم متوقف نمی شود . وقتی اوقات پرسنل مجبور به دورکاری طولانی مدت میباشند . مثل شرایط ویژه همه گیری بیماری کرونا که بیشتر شهرهای جهان را درگیر کرده و بساری از مشاغل مجبور به دورکاری می بودند . این مسئله از اصلی ترین قابلیت های مرکز تلفن ابری میباشند .

با استفاده از مزایای مدیریت مرکز تلفن ابری ، بدون توجه به اینکه در چه جایی میباشید ، می توانید تماس های شغلی خود را با تلفن همراه و لپ تاپ پاسخ دهید . این شرایط در مواردی مثل همه گیری بیماری کرونا اتفاق می افتد یا وقتی که برای مثال شرکت تصمیم می گیرد که پرسنل بک روز در هفته را در خانه کار کنند . این شرایط مناسب ترین گزینه برای تداوم تجارت میباشد .

  • از ویژگی های مدیریت مرکز تلفن ابری، گسترش توان پاسخگویی میباشد

الان شرکت شما 6 کارمند دارد ولی همیشه این تعداد ثابت نمیباشد و در حال رشد میباشید . شرکت شما در حال گسترش میباشید و هر ماه نیروی جدیدی استخدام می کنید . با داشتن سیستم تلفن قدیمی ، باید دستگاه تلفن های رومیزی جدید خریداری کنید و هر دفعه از تکنسین های خود بخواهید که تنظیمات و نصب آن را انجام دهند . هر زمان هم شخص جدیدی اضافه شود با این مسائل روبرو میباشید .

یکی از ویژگی های مدیریت مرکز تلفن ابری این میباشد که با اضافه کردن یک کارمند جدید ، به صورت آنلاین کنترل تمام کار ها را در دست می گیرید . زمان ورود کارمند جدید تنها کاری که انجام می دهید این میباشد که یک برنامه را روی لپ تاپ یا تلفن همراه شخص نصب می کنید . و به همین راحتی همه هماهنگی ها انجام می شود .

  • صرف هزینه های مفید و برگشت پذیر

برای هر مبلغی که خرج می شود ، می خواهید مطمئن شوید که هزینه صرف شده ارزش سرمایه گذاری دارد و برگشت پذیر میباشد . آیا هزینه انجام شده سبب پیشرفت کسب و کار خواهد شد ؟

با استفاده از خطوط ثابت سنتی هزینه ها هر روز افزایش پیدا می کنند ، چون در صورت احتیاج به تغییر تنظیمات ، باید هزینه های سخت افزار ، تماس های داخلی ، تماس های بین المللی ، تنظیمات اولیه و هزینه ای که سبب از بین رفتن فرصت می شود را در نظر بگیرید . مهم ترین هزینه در قبض تلفن شما نشان داده نخواهد شد و آن تماس هایی میباشد که فرصت فروش و پاسخگویی را از شرکت گرفته میباشد یا به علت اشغال بودن از دست رفته میباشد .

ویژگی های مدیریت مرکز تلفن ابری بر اساس تعداد کاربران برنامه ریزی خواهد شد . بعضی از سرویس های برنامه های تماس همراه به شما در کنترل هزینه های تماس کمک می کند و حتی یک قیمت ثابت برای همه تماس های سازمان ارائه می دهد . این برنامه ها کمک می کنند که هزینه زیادی برای شما به وجود نیاید .

  • موضوع آخر

در سال 2021 اتومبیل ها خودشان رانندگی می کنند و خرده فروشی ها با تغییر روش فروش در راستای تعامل با شرایط بیماری کرونا آنلاین شده میباشند . در واقع زمان آن گذشته که برای مکالمه و ارتباط با مشتریان به یک سیستم تلفن قدیمی اعتماد کنید . یک سیستم تلفنی ناکارآمد سرمایه گذاری مطمئنی برای آینده نمیباشد . از ویژگی های مدیریت مرکز تلفن ابری ، سرمایه گذاری مطمئن و هدفمند برای امروز و آینده میباشد که می تواند سود بسیاری برای مجموعه داشته باشد .